راهنمای خرید

کاربران گرامی، جهت انجام خرید اینترنتی لطفا بدین ترتیب عمل نمایید:

توجه: مشتری گرامی بدون ثبت نام شما می توانید از سایت خریداری نمائید ولی اگر  مایل به عضویت در سایت هستید از طریق منوی بالای وب سایت ( عضویت ) آدرس ایمیل خود وارد و یک گذرواژه برای خود ثبت نمایید و با یک بار خرید از سایت می توانید از گزینه ورود به سایت وارد شوید.

  • مشتری گرامی ارسال کالا در محدوده تهران فقط به صورت پیک موتوری ( الو پیک ) می باشد و هزینه ارسال در درب منزل به پیک پرداخت می کنید.خریدهای بالای ۹۵۰۰۰ تومان هزینه پیک رایگان خواهد بود.
  • مشتری گرامی آگاهانه خرید نمائید مبلغ پرداخت شده را به هیچ وجه عودت داده نمی شود.

1– مشتری گرامی می تواند از صفحه اصلی سایت محصول مورد نظر خود خریداری نماید.
با کلیک کردن بر روی گزینه ( افزودن به سبد خرید ) کالای مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید طبق تصویر زیر اضافه نماید.

2–  بعد از کلیک کردن ( افزودن به سبد خرید ) تصویر زیر نمایان خواهد شد.در این مرحله اگر مشتری می خواهد خریدهای دیگری را نیز انجام دهد گزینه “ادامه خرید”  را  کلیک می نماید و اگر مشتری می خواهد سبد خرید خود را مشاهده نماید گزینه “مشاهده سبدخرید” را کلیک می نماید و اگر مشتری می خواهد خرید خود را نهایی کند گزینه “ثبت سفارش نهایی” را کلیک می نماید.

3 – در منوی سبد خرید کالای خریداری شده و قیمت کل را نشان می دهد.مشتری می تواند تعداد کالای خریداری شده را اضافه یا کم نماید.بعد از اضافه یا کم نمودن تعداد کالای خریداری شده باید مشتری حتما گزینه ( به روز رسانی سبد ) را کلیک نماید تا قیمت کل در سبد خرید و هزینه حمل به روز رسانی شود.مشتری باید در این مرحله بر روی گزینه ( اقدام به پرداخت ) کلیک کند تا به منوی تسویه نهایی هدایت شود.طبق تصویر زیر.

  • بسیار مهم: مشتری گرامی بعد از اضافه یا کم نمودن تعداد کالای خریداری شده باید حتما گزینه ( به روز رسانی سبد ) را کلیک نمایید تا قیمت کل در سبد خرید و هزینه حمل به روز رسانی شود. اگر گزینه مورد نظر را کلیک ننمایید سیستم آخرین تغییرات سفارش مانند هزینه حمل و قیمت تمام شده را نمی تواند به روز رسانی کند و بالطبع جمع کل فاکتور شما اشتباه محاسبه خواهد شد و فروشگاه OAB هیچ مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

4– مشتری گرامی در مرحله تسویه نهایی باید مشخصات خود را که شامل ( نام،نام خانوادگی،آدرس کامل خود شامل نام شهر و استان و نام خیابان – کوچه – پلاک -واحد یا طبقه – کدپستی و شماره همراه و ثابت و پست الکترونیکی )  را وارد نماید.طبق تصویر زیر.

توجه: اگر مشتری می خواهد سفارش خود را به آدرس دیگری حمل شود باید ( گزینه سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟ ) را انتخاب و در قسمت یادداشت مشتری آدرس و توضیحات کامل خود را وارد نماید.

5– در فیلد سفارش شما، مشتری می تواند محصول خریداری شده و قیمت کل و حمل و نقل و مجموع فاکتور را ملاحظه کند. مشتری گرامی شما می توانید یکی از روش های حمل و نقل را انتخاب کنید که هزینه حمل و نقل بر اساس نرخ حمل پست با بیمه و مالیات می باشد.توجه داشته باشید که حمل و نقل به صورت پیک موتوری فقط برای محدوده شهر تهران امکان پذیر می باشد و پست پیشتاز و سفارشی  برای شهرستانها و محدوده خارج از شهر تهران می باشد.در پایان گزینه ثبت سفارش را کلیک کنید تا سفارش شما ثبت شود.طبق تصویر زیر.

توجه: مشتری اگر از شهرستان و محدوده خارج از شهر تهران می باشد و خرید این دست از مشتریان 145000 تومان یا بیشتر باشد گزینه حمل “ارسال رایگان به شهرستانها” را انتخاب نماید.

توجه: مشتری اگر از تهران می باشد و خرید آنان 95000 تومان یا بیشتر باشد باید گزینه “پیک موتوری” را انتخاب نماید.


6– بعد از کلیک کردن بر روی گزینه ثبت سفارش به درگاه اینترنتی انتقال داده می شوید.تصویر زیر:

 

حساب کاربری من :

“حساب کاربری من” چند گرینه دارد که به اختصار توضیح داده می شود.

1: پیشخوان، یا همان ورود به حساب کاربری که با وارد کردن ایمیل خود و گذرواژه وارد این قسمت می شوید.

2: سفارش ها، در این قسمت خرید هایی را که انجام داده اید مشاهده خواهید کرد.

3: دانلودها، این گزینه مربوط به محصولات دانلودی است که این فروشگاه در حال حاظر محصولات دانلودی ندارد.

4: آدرس ها، این گزینه مربوط به آدرسی است که مشتری می خواهد محصولات خریداری شده ارسال شود.

5: اطلاعات حساب کاربری،این فسمت مربوط به اطلاعات حساب کاربری مشتری می باشد.

6: خروج از سیستم،برای خروج از حساب کاربری می باشد.

 

  • چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم سایت فروشگاه OAB می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.
هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.
1–  شماره 16 رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.
2–  رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می‌دهند، اما کارت بیشتر بانک‏‌ها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3–  کد CVV2
 این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.
4– تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. بدین صورت که عدد ماه را در فیلد ماه و عدد سال درج شده روی کارتتان را در قسمت سال انقضای کارت استفاده کنید.
قالب ووکامرس