1. نحوه ثبت سفارش به چه شکل است؟

لطفا با کلیک بر روی گزینه نحوه ثبت سفارش، وارد قسمت راهنمای ثبت سفارش شوید.

2. آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی حتماً باید در سایت عضو باشیم؟

خیر. به صورت مهمان هم می توانید ثبت سفارش را انجام دهید. اما برای مشاهده سوابق سفارش ها، ابتدا باید حساب کاربری خود را ایجاد و سپس ثبت سفارش انجام دهید.

3. نحوه ارسال سفارشات چگونه انجام می شود؟

ارسال سفارشات به صورت پیک موتوری (مختص داخل شهر تهران) و پست پیشتاز برای سراسر کشور انجام  می شود.

4. زمان ارسال سفارشات به چه شکل است؟

سفارشات پیک موتوری طی 24 ساعت خدمت مشتری ارسال می گردد.

سفارشات پستی طی 48 ساعت تحویل اداره پست می شود و در ادامه فرآیند ارسال از طرف پست برای مشتری، میتوانید جهت دریافت کد مرسوله وارد کانال تلگرام شوید.

5. هزینه ارسال سفارشات چگونه محاسبه می شود؟

خرید بالای 1.500.000 تومان به صورت رایگان ارسال می گردد.

هزینه پیک موتوری بر عده مشتری می باشد.

هزینه پستی نسبت به تعداد سفارش و آدرس درج شده تعیین می گردد.

6. می توانیم به صورت حضوری خرید کنیم؟

بله محصولات را می توانید به صورت حضوری از سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها تهیه کنید.

همچنین محصولات را می توانید به صورت حضوری از دفتر مرکزی نیز تهیه بفرمائید.

آدرس شرکت OAB: خیابان میرزای شیرازی کوچه عزیزالهی (هشتم) پلاک 7 طبقه 6 واحد 7
ساعت کار همه روزه ۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰
و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰

شماره دفتر فروش:
021-88343490

(غیر از ایام تعطیل)

7. چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

از طریق شماره های زیر:

021-88343451  /  09371569450

و همچنین جهت پیگیری سفارشات پستی، می توانید وارد کانال تلگرام شوید.